新型コロナウイルス感染症による、 OPENEND商品の生産および出荷への影響について(お詫び)

商品ご購入のお客様へ
この度は商品のご購入を頂きまして、誠にありがとうございます。

 

一点、お詫びとお願いがございます。
このOPENENDのブランドプロジェクトは、
SDGsへ賛同している為、全てを受注生産で対応しております。

 

お詫びについては、このコロナ禍の影響もあり、工場の稼働は100%ではなく、
また従業員の方々に無理をしていただくことも難しく、
商品の生産及び配送までお時間をいただく事になりそうです。

 

現在、9月下旬〜10月上旬を目安に配送とさせて頂きまして、
ものによって、状況が変動してしまう可能性もございます。

 

お願いについてですが、お待たせしてしまい大変恐縮なのですが、
今しばらくお待ち頂けますと幸いです。

 

責任をもって、商品到着後配送をさせていただきますので、
どうぞ宜しくお願いお願いいたします。

 

OPENENDスタッフ一同

 




Updates regarding to delivery from OPEN/END

Dear our customers,
Hope this updates finds you well.
Thank you so much for supporting OPEN/END and our pre-order based system.

 

Due to Covid-19, we are currently  experiencing significant delivery delays due to social distancing measures and limited cargo flights from Japan.

 

During this particular time, the safety of our customers, staffs and partners is our number one priority. We are currently operating as usual and aiming to deliver in end of September to Early October.
Thank you for being patient with us & we’re looking forward to delivery your orders to you soon.

 

We apologize for any inconveniences may have caused. Please feel free to email our customer service regarding to any feedbacks.

 

Much appreciated,
Team OPEN/END